Längesen sist!

Har inte lika mycket för mig nu, är ju hemma i Vidsel så det var väl inget oväntat. ;)
Ikväll har jag i alla fall bara tagit det lugnt och varit med mor och far hos farmor. Daniel är i Tällträsk och jagar. :(

För övrigt har ju skolan börjat, och jag har fått en adress i Piteå tillsamman med Daniel. Allt känns så himla bra nu! Har till och med kommit fram till vad jag vill göra efter skolårets slut, men det får bli en hemlis till vidare.. Jag har ju praktik på stat, andra veckan avklarad nu. Hittils har det varit bra, eller tills dom började berätta om Allan i torsdags. Hotellspöket. Tror ju inte riktigt på sånt, men historierna dom berättade och allt dom varit med om gjorde mig riktigt skraj. Så fort jag slutade lade jag bena på ryggen och rusade hem. Som tur var träffade jag aldrig på Allan den dagen. ;)

Imorgon blir det Luleå med hela familjen, shopping och det. Har inte gått något på stan där, ändå är jag där varje vecka.. Har ändrats mycket sedan jag flyttade, ids ju som aldrig gå på stan, vill ju hem men första bästa buss. Träningen borde jag också ta itu med, nu är jag ute och går, men kan knappt bärga mig till alla svettiga spinningpass och träningsvärken som kommer dagen efter; underbart! ;)
Blir sängen nu (utan Daniel:( ), så man orkar upp imorrn!

Puss :*


(Vill till värmen, NU!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0