Happy halloween!

Var ju tänkt att det skulle bli party ikväll, men icke. Orsaken är enkel; jag ids inte. Varför parta bara för att alla andra ska göra det?
Var dessutom till Piteå igår. Jag, Daniel, Maria, Carro, Lina och Fanny drog dit. Vi hade tänkt gå in på statt, men det var fullt. Så vi slutade på pentryt, det sög. Men sällskapet var trevligt. :) Det blir ju vad man gör det till. Alla for hem, utom Lina som sov över hos mig och Daniel. Imorse gick vi och vinkade av hon på busstationen..

Såå.. Nu sitter jag hemma och har ont i magen för jag har ätit godis hos farmor. Men imorgon börjar mitt renare och bättre liv. Ska starta det med en detox, för att fria kroppen från gifter. Få se hur länge jag orkar följa den??
Nä, nu ska jag sätta mig och se tv och vänta på att mamma och pappa ringer. De ska ha hämtning från Nybyn ikväll..
För övrigt var jag och såg Emil spela innebandy idag, han gjorde två mål! Måste ha fått den sportsliga talangen från mig...?


Jag och Lina är argaa!


Lina, Jocke och Daniel


Kommentarer
Postat av: Sandra G

Duu Detox är skit!! Höll på i 10 dgr med den där skiten och det enda resultat ja fick var en massa eksem och utslag :(

2009-11-04 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0