Vilken dag!

Puuh, sitter i soffan alldeles utmattad nu. Har just fixat till i lägenheten med nya gardiner och så, börjar förbereda lite smått inför julen..
I alla fall så började dagen med skola. Efter engelskan gick jag på stan och shoppade ett par skor (mockastävlar). Väl hemma i Piteå så kom jag på att stövlar var ju inte vad jag ville ha, så jag marsherade till Din Sko igen. Efter provat skor i ungefär 35 min så bestämde jag mig för ett par låga, varma och sköna skor!
Mamma kom sedan och jag och Daniel drog med henne på stan. Gick för tredje gången idag till Din Sko och köpte impregneringsspray.
Sedan bar det av till Hortlax för att se Emil spela innebandy. Dom förlora med 7-2 (?). Men till deras försvar kan jag säga att jag tror Hortlax valde den mest partiska domare de kunde hitta..
Väl hemma i lägenheten igen så bjöd mamma på varmkorv och en butterkaka! :)
Och till sist fixade jag i lägenheten.

Nä, nu ska jag gå och krypa ner till min snarkande pojkvän (som jag för övrigt gjorde fruksot på sängen åt imorse!).


Mina nya varma och goa shoes!


Passade även på att smorsla in mina gamla skor med skokräm eller vad de nu är jag snott av pappa.
Ni ser ju sjävla skillnaden, dom blev som nya när jag var klar! ;)


Och, jag har förövrigt jävulst med träningsvärk i rumpan sedan gårdagens Bodystep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0