UF-skiiiiit ;o

Ååh, är helt slut!!!
Har skickat MASSA mejl till alla UF-företag, och inget har gått rätt. Har suttit typ 2 timmar sammanlagt för att få iväg alla jäva mejl. Till ni som inte fattar något, så håller min klass på att anordna en UF-marknad i Strand galleria den 28 november, och jag skulle göra massutskick om anmälningar, och det har gått SKIT, men nu är det klart! HURRA! (Intresseklubben antecknar..)

I alla fall så sitter jag hemma i Vidsel nu. Snuvig och med huvudvärk, hade egentligen inte tänkt fara på skolan, men knaprade i mig 2 alvedon och begav mig iväg i alla fall!
Till middag har vi fått älgkött och potatisgratäng med baguetter och sallad.. :) Och till efterrätt en tårta som Emil bakat på "Centrum". Inte helt fel fredagkväll.

Nä, nu ska jag gå och mysa med alla i soffan och vila mina uttröttade dataögon. (Hoppas verklgen ALLA fått mina mejl...:s)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0