Kick-off

Sitter nu hemma i soffan och kollar lite tv.
Kom hem från Luleå för ett tag sedan, har varit på en "UF-Kick-off". Vill väl inte påstå att det var så givande, vi lyssnade lite på olika människor och åt nån lustig mat. Men men, nu har man vart där i alla fall..
När jag kom hem var lägenheten i toppskick! Daniel hade dammsugit, dammtorkat, diskat och tagit toaletten! <3 Skööönt, så slapp jag det! ;)

Imorrn vet jag inte riktigt vad det blir?? Ska tillbaka till Piteå efter skolan och packa lite saker inför helgen. Ska även på stan en sväng med Emil och Daniel. Emil ska ha nå nya kläder, och förhoppningsvis vill Daniel ha en ny tröja som jag sett. ;) Jag själv ska försöka hålla mig från shopping, har så mycket kläder redan, vet inte vart jag skulle få plats med mer..


(ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH VILL HA CHOKLAAAD!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0