Julmys!

Gokväll gott folk!
Nu har vi äntligen fått in lite julmys i lägenheten, och jag älskar det! :) Finns ju inget mysigare.
Ännu bättre blir det till Desperata då vi ska dricka glögg och äta pepparkakor och den nya vinter-chokladkakan!

Annars idag har vi gjort lite ljus, jag har käkat med Magda och Camilla på Exotic och jag har hunnit vara på två promenader! Men det var nog ett måste med tanke på allt gott jag stoppat i munnen idag.
När ändå träning är på tal så kan jag meddela att jag har så sjukt med träningsverk i benen och magen sedan igår! Men vad annars kan man förvänta sig när man inte tränat spinning och core på typ ett halvår!? ;)


Myspys i köket :)


Ja, jag ska handla en ny lampa(!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0