Jakt-söndag!

Sitter i lägenheten i Piteå nu. Daniel har just skruvat ihop min cykel som vi tog med, så nu är det inte så mycket utrymme kvar i våran stora hall. Måste gå och köpa ett lås så vi slipper ha den här inne..

Idag har jag i alla fall varit ute med Daniel i fågelskogen. Vi fick ingetn fågel, men något man får är i alla fall motion. Jäklar vad det är jobbigt att försöka ta sig fram i skogen som är full av kramsnö! Har även hunnit plurra ner i vattnet en sväng, dock var det bara knähögt..
Efter jakten satte vi oss utanför Daniels stuga och gjorde upp en eld och fikade lite, det bästa med jakt. ;)

Imorrn hoppas jag på att det blirt Luleå vs Skellefteå med Magda, Carro, Maria och Camilla.


Daniel fixar elden!



Det var sånnt skitväder ute, så jag drack oboyen i bilen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0