Fars dag <3

Vilken lugn och skön helg vi haft.
Jag har varit med Daniel i Vistträsk hela helgen och bara tagit det lugnt :) Småpysslat med lite saker och så.
Idag for vi till Vidsel, var ju tvungen uppvakta pappa på fars dag. Har hunnit göra en prinsesstårta till han, som faktiskt blev god. Tror jag skulle satsat på konditor-yrket??
Nu sitter jag i alla fall själv hemma. Mamma,pappa och Emil är på topp-biografen här i Vidsel och Daniel har åkt till Piteå. Själv behöver jag ju inte gå skola imorgon, sköönt ;) Ska nog ta en prommis upp till farmor och säga hej, har ju inte hunnit vara dit nå i veckan.
Jajja, nu snart är det sista avsnittet av ensam mamma, bäst att lägga sig framför tvn så man inte missar något ;)
Puss! :*
Min otroligt vackra tårta till pappa (tanken som räknas, eller hur!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0