10 november! :)

Sitter just nu i soffan och ser Brook Knows Best, väntar på något bättre, men inget verkar dyka upp. Får nog vänta tills Desperata klockan 9!

Startade dagen hos Magda. Jag hon och Lollo gjorde några ljus, även dekorerade och så. De kommer bli såå vackra! ;)
När jag kom hem, runt 4-tiden, möttes jag av en härlig matos vid dörröppningen. Daniel hade lagat en mysig och supergod middag. <3 (Han frågade även om jag ville gå på balen, äntligen;););))


Inget mer intressant att säga nu..

Förutom.... jag och mamma ska bli nyttiga. Idag var min sista syndardag. Måste verkligen jobba på min självdiciplin så jag kan hålla mig från alla sötsaker.. Hur nu det går..? ;p

Ska börja med korta (kanske enkla) mål. Första milsstolpen är att klara mig utan till på helgen, alltså till på fredag. Hoppas även Daniel hoppar med på resan, blir lite enklare då. ;)

Seees! :)


Här lagar Daniel också mat åt mig, dock är det ett tag sen, men vilken man jag skaffat mig! ;)
Vi skulle förresten hålla tal idag om förhållanden av olika slag, jag valde kärlek och pratade såklar om älskade Daniel! :) <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0