1 maj

Valborgs blev helt ok i alla fall. :)
Var hemma från skolan, men kände min ändå hyffsat pigg så följde med till Piteå och flytta in grejerna i min och Daniels lägenhet :) Dock var den inte så fräsh, inte utstädad eller nå. Men vi ska få en ny spis pch väggarna omtapetserade så det ska nog bli bra :)
På kvällen for vi upp till Idafors en sväng, satt bara. For sedan till Trångfors där det var massa folk, hur blandat som hellst! Men trevligt var det då i alla fall.

Idag har jag och Daniel cyklat upp till farmor och ätit glass, ska sedan vidare till Tällträsk.
Har även bokat teori och uppkörning, det börjar närma sig.. ;)

puss o kyss :'


Daniel sitter och steker med min  hemmagjorda glass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0