Sunday

Igår var as-kul! :D
Jag for till Lina och Maggan på dan nån gång och där börja vi fixa oss ;D For till Irsta kring halv sex, där fick vi middag och så :) Spelade även lite kortspel och hade skoj!
Vid halv tio började vi fara in mot stan, skulle på hockey-lagfest nånstans (?). Jag måste säga att det var ett under att vi tog oss till rätt ställe. Med allt tjorv och bök, men konstigt nog så ordnar sig saker och ting alltid. :O Väl därborta var det mycket trevligt. Träffa massa nytt folk. Jag och Maggan blev kallad "Norrland" hela kvällen, på så sätt visste alla vilka vi var. Magda sprang även runt och kalla folk "hora!" och snackade om morsor ;) Grymt kul var det i alla fall.
När vi kom på att vi skulle hem så hade alla bussar gått, vi hade nämligen glömt att ställa fram klockorna. På något konstigt sätt ordnade det sig också ;O Åkte taxi med några in till stan, och tog sen en taxi igen ;p Kom hem till Lina  krin fyra kanske (?). Där satte vi oss och åt taco-paj och glass :D En sjukt rolig kväll! :)

Idag har vi bara slöat hos Lina. Åkte in till stan och åt på donken ;)och köpte godis ;D Sett film och sovit annars ;) Bäst att göra något vettigt nu! :P Hejs!


Kortspel ;D


Maggan och jag ;D (mycket söta)


Dans!


Magda, Lina, en av maggans "horor ;O" och nån mer ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra att du tyckte det var kul :) hoppas bara va badar ode nästa helg:) snyggga kort förövrigt;) lägg ut på face så jag fårse:D

2009-03-29 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0