Fredag den 13:onde..

..och har inte haft mer otur än vanligt.
I veckan har jag som sagt var haft sällskap av min käre bror i lägenheten. Det har varit mycket trevligt med lite sällskap! Daniel kom ju även i måndags (Emil for hem till Vidsel pga bandy) på våran 2-årsdag. Vi for på Waldorf och åt. Tänkte även gå på bio, men var ingen som vi ville se så vi gick på Hemmakväll och hyrde en film istället. Hade en mycket trevlig kväll! :)
Jag och Emil har hunnit vara på en shopping-runda, han köpte nya byxor (äntligen har han inte så stora längre;p), nya skor och nå fräna kallsingar ;)

Idag har jag varit med Daniel. Vi har kört skoter nu ikväll, har ju varit tvungen prova nya skönheten som pappa har införskaffat ;) Haha! Körde i alla fall upp och hälsade på pappa på jobbet, där vi även var och sladda lite, och på hemvägen for vi förbi farmor och Sixten och sa hej :)
Även trevligt att få träffa kära mor idag!

Imorgon blir det jobba av, men skönt att få lite cash, haha ;D
Nu ska jag och Daniel krypa till kojs, hörees! :)


Farmor tycker hon är super-häftig ;) (ikväll)


Anna med en väl efterlängtad cola efter alla lekar på idrotten ;) (torsdag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0