Bak!

2 inlägg på en dag, det är ju otroligt ;O Eller bara ett bevis på att jag har haft så otroligt lite att göra idag?!
Har i alla fall försöka göra lite bra saker. Har bakat åt mamma, en sommarkaka, choklad/kladd-muffins och jordgubbsmuffins! Smetarna var i alla fall goda, var så mätt när allt väl kommit ut färdiggräddat ur ugnen så orkade inte smaka något just då!Nu har jag i alla fall packat klart för veckan i Luleå, orkade inte ta allt för mycket, måste ju ändå ta hem allt sen inför praktiken...
Ska byta om nu och göra mig klar till när vi ska fara. Hoppas på att få övningsköra till Älvsbyn, men det brukar jag få så.. Måste ju snart börja på körskolan om jag ska hinna få körkortet tills sommarlovet ;S

Hörs!
(Saknar Daniel redan<3)


Mina muffins ;D


Och choklad-kladd-grejerna ;D
(mycket godare än det ser ut! ;p)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0