Midsommar!

Sitter hemma hos Daniel med Niklas, John, Adam, Kalle, Jocke och Chrille. Har just ätit grillat och njutit (grillat är ju det bästa med sommarn). Och tro det eller ej, men solen börjar faktiskt titta fram nu :O

Imorse for jag och Daniel till Älsvbyn och köpte nya braxer. Kom på imorse att jag inte ahde något att ha på mig, eftersom alla mina kläder är i Piteå. For sedan till Lars och Anna-Lena på midsommar lunch. Mitt i allt kom jag på att jag inte kan svika mitt träningsprogram, så drog hem och sprang älvrundan ett varv och for sedan tillbaka. Anna-Lena färga mitt hår, så nu skiftar det inte längre i rött! :)
Jaja, gissar att vi snart ska börja dra till Södra. Jag fick bli chaufför. Känner inget vidare tagg, så får se hur jag göra ikväll!?

Glad midsommar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0