Luleåå :)

Ja, ikväll verkar det luta mot Luleå. Blir att hänga med Magda, Maria och hennes klasskompisar. Ska nog bli trevligt :)
Har förövrigt varit rätt så aktiv idag. Städat skafferiet, bakat och varit med mor ut och gått :) Vi har ju en mans-fri helg i helgen ;)
Daniel, pappa och Emil for till Norge fem imorse ;s Och med mitt morgonhumörc kombinerat med Daniels borttappade socka, kan ni ju gissa att jag inte var så glad sådär på morgonkvisten.. Men samlade mig då jag insåg att Daniel skulle vara borta hela helgen (dessutom utom utan typ några telefonsamtal), och kramig igen. Får passa på att ägna mig och tjejsnack och göra tjejsaker nu i helgen när han är borta. Börjar som sagt med en trevlig (hoppas jag) kväll med Magda och Maria! :)


Mycket söt bild på jag magda o maria ;) Inte precis tagen igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0