5 juli

Och så känns det som om sommaren var borta, att det bara kan slå om så fort ;o Sldrig har jag längtat till 19:e augusti (Turkiet) så mycket som nu.. Det ska bli fett skönt! Har dock skabbhotellet, men men ;)
Nästa måndag far jag med familj och Daniel till Västerås om allt går som det ska. Hoppas på varmare väder där nere, brännan hinner ju försvinna ;)

Igår var jag Daniel till Danne och Linda på byn och hälsade på. Var och hyrde två filmer, rysare (känns som jag umgås med fel personer när det gäller val av film), ena norsk och den andra amerikansk. Tror jag blundade mig igenom en film sammanlagt..
Ska vara trevlig med Daniel nu, puss :*


6 och en halv vecka - sen ligger jag och steker ;)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Plektrum

åååh vad hette den norska filmen? typ död snö eller?

2009-07-15 @ 16:18:32
URL: http://krojm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0