2009

Ett nytt år nu då, vilket innebär nya möjligheter, nya upplevelser och nya drömmar, ska försöka göra år 2009 till ett minnesvärt år.

Nyårsafton spenderades som sagt i Kronogård, det blev väl ungefär som jag hade förväntat mig. Folk sprang omkring med en rå(?) älgtunga, det hängde en påkörd orrhöna i en lampa och såg rent ut sagt förjävligt ut i småstugorna, men annars var det helt okej, vad kan man förvänta sig av nyårsfirande i Kronogård?
Fick till min överaskning tjejsällskap i stugan, Ida och Linnea, det var inte helt fel. Skulle nog inte klarat av alla dessa pojkar ensamen..

Men som man säger, en bild säger mer än tusen ord, orkar inte skriva mer så slänger in lite bilder!






Kommentarer
Postat av: AK

GOTT NYTT ÅR MATTAN :D

2009-01-04 @ 23:42:13
URL: http://jagettbussbarn.blogspot.com
Postat av: Bror

Men vad är de jag ser Barry ?

2009-01-08 @ 15:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0