Sushi!

Hemma i Vidsel nu, skönt som bara den!
I veckan har vi provat på sushi! Jag, Magda, Caroline, Maria och Camilla. Det var en upplevelse som heter duga. Fulla av förväntan började vi, torsdagkväll, att gå mot sushibaren, alla tyckte det skulle bli spännande.. Så fort vi kom innanför dörren kände jag att det bådade inte gott, doften var ju inte den ljuvligaste.. Men vi beställde i alla fall, 8 bitar blandsushi och efter ett tag kom maten ut. Två bitar med lax, två med typ räkor och fyra "rullar" ;p Vi högg in efter vi hade fått instruktioner om hur vi skulle äta det, och det visade sig inte vara fullt så gott som vi trodde! ;o Efter ett stund tvångsätande beslutade vi att avsluta middagen på Max. Sagt och gjort, och gott dessutom! Men nu kan jag (vi) säga med säkerhet att det inte är något att rekomendera, tycker synd om de stackarna som äter sushi ;p
Efter Max gick vi och köpte karra och avslutade kvällen hos Maggan, mycket trevligt. ;D

Nu är jag med Daniel och vi har en kladdkaka i ugnen som står och väntar på oss :)
Ikväll ska vi äta på hotellet, Daniels farmor och farfar har varit gifta i 50 år, mycket bra gjort. Sedan kanske det bär av till Idafors en sväng och se hur Dessi och Leo har det, får väl se vad klockan hinner bli..
Heeeejs!


Maten ;p (ser ju gott ut)


Carro kan inte riktigt med pinnarna ;)


Magda o Maria försöker få i sig lite mat


Men godast var ändå Max ;D


Mys hos Maggan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0