Äckel-skola

Skönt att vara hemma.
Är lite smått sur, var tvungen stanna hemma från en skotertur med Daniel m.fl för har så jävla mycket läxor. Fattar inte att alla lärare ska sätta allt på samma vecka, alltid! Jaja, inget att göra något åt. Har i alla fall spenderat de senaste 3,5 timmarna att plugga vid köksbordet, och än är verkligen inte allt klart. Men har fått lite gjort i alla fall. Som pricken över i:t har jag även glömt ett uppgiftspapper i lägenheten, får ringa till Magda när hon slutat jobba och fråga om det..

Igår var jag och Daniel i Vistträsk, för till Danne och Linda i Södra och såg Let's dance och snaskade.
Ikväll ska vi nog bara vara här hemma i Vidsel och ta det lilla lugna. Man kanske beger sig på en promenad till farmor och Sixten?! :)
Ska inte slösa bort min tid här, måste få mer skolarbete gjort!
Hejs!


Några bilder från när Simon fyllde 18:


Simon (med present på huvudet) och Linus


Jag, Linda och Dessi


Micke och Adde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0