8 februari

Halloj alla!
Helgen har varit okej, har ju varit med Daniel och då kan det ju inte vara annat ;>
Igår var vi ju som sagt var på hotellet och åt middag, jag åt nå lammfilé, grymt gott må jag säga :) Kom hem vid tio-halv elva, trots det satte vi oss ändå på pappas bjässe-skoter och körde upp till Idafors och hälsade på Dessi och Leo. Var där ett tag och for sedan hem och sov.
Idag for vi med mamma upp till farmor en sväng, spelade kort och surrade, hon måste ju vara världens bästa farmor.
Sen har vi burit in lite ved också, det absolut tråkigaste med vintern!
Ikväll blir det Luleå, har tänkt ta med datorn så jag kan spela lite The sims, har ju kommit på hur kul det verkligen är!!!
På fredag är man ledig, ska bli otroligt skönt, blir nog att fara till Daniel i Piteå torsdag efter skolan då, mys ;>

Hej så länge!

Gull-Asta ;>


Kommentarer
Postat av: caroline

ja jag säger då det- gull asta!

2009-02-08 @ 20:51:30
Postat av: Olsii

Asta är ju jävlat grymmast!

2009-02-11 @ 22:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0