Mot Vidsel och julen! :D

Är på betydligt bättre humör idag, trots all himla snö! Önskar det var sommar året om (fast vinter någon vecka så man kunde ta någon skotertur).
I alla fall så kom jag hem från Step In för ett litet tag sedan. Daniel frågade imorse om jag ville ha bilen idag, men jag sa att jag kunde promenera (tar ca 30 min), big misstake! Fy sjutton att gå i detta väder, men jag överlevde i alla fall, omen resultatet av mig blev till en snögubbe..

Nu ska jag fortsätta med min storstädning (förhoppningsvis kommer Daniel snart hem och kan hjälpa;p), sedan ska jag på stan för att fixa de sista klapparna. Och sist, men inte minst, bär det av hem till Vidsel! ;D


Jag och Emil, julen 2006.
HAHA!


Jag och Emil, julen 2007.
(gillar mitt korta hår..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0