4:e advent :)

Imorse kom mamma in vid halv nio och frågade om jag skulle med till Luleå en sväng, och jag var inte sen att haka på. Det blev bara en sväng på Storheden, men det räckte gott och väl för mig, jag har varit så trött. Och shoppat något har jag inte gjort heller, eller mamma köpte mig en enkel svart tröja från Gina men den skulle visst bli en julklapp ;)
Hon körde över Piteå hem, så nu sitter jag i lägenheten, äter skorpor, läser islam och ser "Twice upon a christmas". Äntligen har julstämningen börjat ta lite fart.
Nu väntar jag bara på att Daniel ska komma hit så jag kan få mig en stor kram!


Få sen vad fröken Anka har att bjuda på ikväll i "Anna Ankas Jul" kl 20 i 3:an!?
Ikväll skulle nog Anna Skipper på besök om jag inte läst fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0