Resfeber..

..eller inte så värst. Men snart är vi i alla fall på väg till Turkiet och det ska bli grymt skönt! Planet lyfter 20.05, så kommer fram inatt någon gång, men vad gör det? Kan ju ligga och glassa på stranden imorrn. ;)
Jag och Daniel har laddat upp med en morgonprommis och en brakfrulle! Ska snart till farmor och säga adjö, och sen blir det att packa i det sista.

Var för övrigt till Piteå i söndags, vi har fixat lite i lägenheten och så (när vi äntligen tog oss in i lägenheten vill säga, hade glömt nycklarna hemma, likt mig?). Det börjar äntligen blir mysigt. OCH i veckan skulle vi nog få omtapetserat, plus att jag har beställt nya gardiner och lite sådant. :)


Jag och Pernilla i Turkiet förra året :)


Fett nice med Turkiet!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Kommer dock sakna Kickis surfning med vågorna)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0