Grillkväll

Igår var det grillkväll hos Magda! Det  var snöstorm och jävligt, men  vi hade trevligt iaf :) Det var jag, Daniel. Magda, Maria, Carro och Camilla. En mycket trevlig middag :) Sommarkänslorna börjar smyga fram lite.
Vi fick sedan höra talas om fest i Grundvattnet så vi drog dit. Var väl inte så taggade, men som sagt; det blir vad man gör det till! Och jag fick i alla fall trevligt ;)

Idag har jag cyklat fram och tillbaks till Vistträsk, så min rumpa är ju måttligt öm kan jag tala om! På hem-vägen fick jag även med mig Daniel ;D
Ikväll ska jag och Daniel till Linda och Danne på middag. Även Dessi och Leo skulle dit :)


Alla flickor vid middagen ;)


WOW


EHE!! (Caroline)

Kommentarer
Postat av: Anna Kå

Jag saknar mig själv där på första bilden :(

2009-04-26 @ 22:57:10
URL: http://krojm.blogg.se/
Postat av: Anna Kå

på andra bilden hahaha

2009-04-26 @ 22:57:47
URL: http://krojm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0