Gäääsp!

Sitter här och håller på somna, men det blir väl resultatet efter en dag på praktiken, stan och en långpromenad?! Kan säga att mina ben är helt slut, längtar tills jag får lägga mig och sova!
Idag har jag i alla fall hunnit med rätt mycket! Efter praktiken for jag och Magda och klippte oss, båda vart mycket fina :) Efter det mötte vi Lina och vi gick och åt glass, gud så gott det var!
När jag kom hem gick jag Marina och Maja på promenad i värmen, underbart! Hem, åt middag och sen Hälla där jag hr köpt ett par jeans och en väst på hm :)
Adjöken!


Jag med nya frillan ;p


Maggan med sin fräscha, onötta frisyr ;)


Lina käkar glass ;D

Kommentarer
Postat av: maggan

ja nice me glass, dock ser min frilla obehaglig ut dära;) måste nästan färga de imorgon!

2009-04-01 @ 22:39:43
Postat av: caroline

lika vackra allihopa, håren blev ju bra:D

2009-04-03 @ 16:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0