Bowling mm

Igår han vi göra mycket!
Jag och Maggan började 8 på praktiken. Efter det var det bara hem, fixa sig och åka in till stan igen. Jag, Magda, Lina och Linas pappa for och bowlade. Jag och Lina vann!! ;D For sedan och åt på ett jättemysigt place ;) Bland de goaste pizzor jag nån gång ätit!  For sedan hem till Lina, där vi satt och tog det lungt ett tag. Men var inte speciellt roade av det så drog till en häftig "ute-fest" på gryta. Inte rockigt ;) For sedan hem till "Hasse" och togde lungt med nåra, slutade även med att vi sov där. :p Jag, Lina och Magda i en säng; trångt och svettigt, men mysigt ;)

Lite bilder från gårkvällen ;) (klick-bara)

     
     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0